. . . . . . . . .

عشق و آنتی عشق

. . . . . . . . .

bs12 www.3et.ir 12 متن های عاشقانه

 

گاهی وقت ها دلم میخواهد بگویم :

 

من رفتم ، باهات قهرم ، دیگه تموم !!

 

دیگه دوستت ندارم.....

 

و چقدر دلم میخواهد بشنوم :

کجا بچه لوس ؟! غلط میکنی که میری...

 

مگه دسته خودته ؟!! رفتن به این راحتی نیست .. ! !

 

اما . . .

 

نمی دانم چه حکمتیست که آدمی همیشه اینجور وقت ها می شنود :

 

به جهنم ... ! !



نظرات شما عزیزان:

روزیتا
ساعت13:46---13 بهمن 1391
سلام عزیزم

بسی زیبا.

عزیزم به منم سربزن.دلم واسه ی نظراتت تنگ شده.
پاسخ:سلام عزیزدلم منم دلم برات تنگ شده بود.لطف کردی سر زدی و نظر دادی.حتماااا سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:1 ] [ سارا ] [ ]